Noutati Bausch + Lomb

Bausch + Lomb, logo si sigla noua   

ROCHESTER, N.Y. -- Bausch + Lomb, compania globala din domeniul ingrijirii oculare a si-a redefinit logo-ul si sigla companiei. Ambele incorporeaza nuante ale celor doua culori traditionale ale companiei de albastru si verde, in timp ce introducerea simbolului (+) reprezinta angajamentul puternic al companiei fata de inovatie si in parteneriatele cu specialistii din domeniu, in calitate de lider in domeniul sanatatii oculare.

"Noua noastra identitate corporativa reflecta evolutia continua a companiei Bausch + Lomb prin progresele pe care le facem in dezvoltarea afacerii in beneficiul specialistilor oftalmologi si optometristi, in beneficiul partenerilor opticieni, a consumatorilor si a pacientilor din intreaga lume," a declarat Gerald M. Ostrov, presedintele si CEO al companiei. "Bazandu-ne pe impulsul nostru puternic de anul trecut, precum si pe o serie planificata de lansari de noi produse si initiative de marketing in urmatoarele luni, credem ca 2010 va fi un an memorabil pentru companie si pentru milioanele de oameni pe care suntem norocosi sa ii servim an de an."

Noul logo si noua sigla B+L vor fi introduse treptat de catre compania Bausch + Lomb, acestea co-existand cu logo-ul si sigla anterioara pe o perioada de 18 - 24 luni pe masura ce ambalajele produselor si alte materiale vor fi actualizate. Noul sistem de identitate corporativa a fost creata de Pentagram, renumita firma multi-disciplinara de design.